En pappas blogg

Livet som stort och allt runtomkring

Ska jag också köra V70?

Kategori: Familjeliv

Min röst gick bort, en stark familj som samtliga förespråakar Volvo är svår att döva. Sambon och hennes familj var inte så väldigt medgörliga när jag förslog andra alternativ t.ex. Mazda 6. Mazda 6 är en skitbil i mina ögon, saknar den rätta känslan. V70n är ganska så gubbig men praktisk. Stor bil för en vettig peng, klokt val om man får tro min sambos familj och teknikens värld. En svart V70 och en gubbkeps så är jag på, ingen beige inredning bara. Får lägga mig när jag möter ett sådant starkt motstånd. Tyvärr måste jag erkänna att V70 är en fin och bra bil. Villa har jag redan så nu är det bara vovve som saknas.

Ska jag skriva Svensson på brevlådan?
Jag ska inte skriva för mycket utan lagom...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: