En pappas blogg

Livet som stort och allt runtomkring

Engström bygg Mälardalen Ab varning

Kategori: Allmänt

Jag vet inte vad man ska säga om detta företag mer än att dom är oerhört oseriösa, dom fuskar med timmar, tar betalt för allt även det som inte görs.. Skiter i sina kunder och drar sig inte för att köra fula knep. Jag vill varna för detta oseriösa företag som inte håller vad dom lovar. Kan inte anklaga dem för att vara fuskbyggare, men dom jobbar långsamt, tar långa raster, tar betalt för tid dom inte jobbar etc. Man har fina bilar, fina verktyg, men saknar kunskap eller vilja att utföra ett effektivt jobb. Kanske hade jag otur eller så har man satt i system att lura sina kunder.

Jag tänker bara vädra min åsikt, det är min åsikt att detta bolag inte fullgjort sina plikter och att man försökt ta betalt för arbete man ej utfört.

Jag är hemskt ledsen att behöva säga det men jag har inget förtroende för svenska snickare efter mötet med detta bolag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: